top of page

Marcel Lagerwerf

Paul beschikt over een gezonde dosis humor dus lessen zijn altijd leuk en het uur is zo voorbij.

Mijn gitaar verslaving begon zo’n 22 jaar geleden. Mijn vader speelde akoestische gitaar dus dat wilde ik ook doen met als voornaamste doel, beter worden als mijn vader!

Na zo’n 3 jaar een kleine break en toen overgestapt naar de elektrische gitaar. Het hek was van de dam! Jaren les gehad op de muziekschool van Peter van Elswijk. In die tijd heb ik 2 inhaallessen gehad van Paul en had na die lessen echt het gevoel dat ik veel had geleerd. Dus toen ik hoorde dat Paul voor zichzelf begon, was het een hele logische stap voor mij om met hem mee te gaan. Hier heb ik nog altijd geen spijt van! Het is altijd inspirerend, weet belachelijk veel van veel verschillende stijlen.

Ook niet geheel onbelangrijk, Paul beschikt over een gezonde dosis humor dus lessen zijn altijd leuk en het uur is zo voorbij.

In de loop der jaren heeft Paul ook goed door waar mijn kwaliteiten, zwakheden, passie en afkeer liggen. Dus toen ik een periode in een muzikale dip zat, wist Paul precies wat ik moest spelen om hier weer bovenop te komen en mijn motivatie weer terug te vinden.

Ik schrijf bij voorkeur mijn eigen muziek. Ten tijden van mijn eerste band, die na vele naamsveranderingen uiteindelijk Burning Source heette, was al snel de keuze gemaakt geen covers te doen. Gewoon je eigen creativiteit de vrije loop laten. Jaren in een oefenruimte gespeeld, zeer slechte nummers gemaakt, maar de slechte nummers werden wel steeds logischer en beter. In 2011 dan werkelijk mijn eerste optreden gedaan en vele volgde.

Later een nieuwe band, Oriax, gevormd waarbij de kwaliteit van de het muziek schrijven naar een hoger niveau ging en ook met grote regelmaat mee op het podium gestaan.


Tussen al het zware gitaar geweld door begon ik een zelfstandig, akoestisch projectje om iets wat meer toegankelijkere muziek te maken.


In die tijd een flink scala een gitaren, versterkers, effecten en alles wat erbij komt kijken gekocht en versleten. Het is een uit de hand gelopen hobby maar zonder zou ik niet meer kunnen.




Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page