top of page

Brandon Gardien

Toen ik bij Paul begon met lessen nemen dacht ik meteen: "dit had ik veel eerder moeten doen". Ik heb in de eerste 3 a 4 lessen al meer geleerd dan dat ik in m'n eentje in 2 jaar had geleerd.

Hoi mijn naam is Brandon ik ben 17 jaar en speel nu zo'n 4 jaar gitaar waarvan 2.5 jaar bij Paul. Ik ben begonnen met gitaar spelen, omdat ik veel naar rock muziek luisterden en dat zo gaaf vond klinken dat ik zelf ook gitaar wilde kunnen spelen. En dan het liefst net zo goed als al die artiesten. Eerst heb ik ongeveer 2 jaar zelf geprobeerd om te leren gitaar spelen. Maar ik kwam niet veel verder dan de standaard akkoorden en een paar simpele liedjes.


Toen ik bij Paul begon met lessen nemen dacht ik meteen: "dit had ik veel eerder moeten doen". Ik heb in de eerste 3 a 4 lessen al meer geleerd dan dat ik in m'n eentje in 2 jaar had geleerd. Bij Paul heb ik al veel geleerd zoals het lezen van blad muziek, verschillende manieren van gitaar spelen, snaren verwisselen en welke snaren bij je passen en natuurlijk veel gave nummers.


Ook houd Paul rekening met welke muziek stijl je aanspreekt. Je mag altijd zelf een nummer uit kiezen wat je wilt leren spelen. En als dat nummer te moeilijk is komt Paul altijd met een goed en haalbaar alternatief.


Ik wil Paul super erg bedanken voor alles wat ik al bij je heb geleerd en de lessen motiveren elke keer weer om door te gaan met gitaar spelen. šŸ¤˜šŸ¤˜




Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page